- 3 marca 2023
- 628 Views
Nabór na Dyrektora Biura Oswiaty Gminy Grodzisk Mazowiecki
OGŁOSZENIE O NABORZE
Burmistrz Grodziska Mazowieckiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Dyrektor Biura Oświaty
Gminy Grodzisk Mazowiecki
pełny etat
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe II stopnia,
- kurs lub studia w zakresie zarządzania oświatą,
- doświadczenie zawodowe – minimum 5 lat ogólnego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem oświatą lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej związanej z zarządzaniem w oświacie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa oświatowego, prawa pracy i kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
- umiejętność kierowania podległym personelem,
- wysoka kultura osobista,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami oraz
z przedstawicielami innych instytucji, zaangażowanie w wykonywaną pracę, - umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym czasu pracy w sposób zapewniający terminową realizację zadań,
- odpowiedzialność, rzetelność.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- nadzór i organizacja prac objętych zakresem działania Biura Oświaty oraz obsługa
i reprezentowanie go na zewnątrz, - odpowiedzialność za całokształt działalności Biura Oświaty zgodnie ze Statutem nadanym Uchwałą Nr 149/2019 Rady Miejskiej w Grodzisku Mazowieckim z dnia
26 czerwca 2019 r., w tym m.in.: - obsługę finansowo – księgową obsługiwanych placówek,
- obsługę administracyjno – organizacyjną obsługiwanych placówek,
- zarządzanie podległym personelem,
- koordynacja zadań inwestycyjno – remontowych w gminnych placówkach oświatowych,
- koordynacja sieci i obwodów szkół i przedszkoli Gminy Grodzisk Mazowiecki.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny podpisany przez kandydata,
- V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy) podpisane przez kandydata,
- kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1, podpisany przez kandydata,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczenie o zatrudnieniu,
w przypadku trwania w zatrudnieniu) potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe, - podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
- podpisane oświadczenie kandydata – załącznik nr 3:
- o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
- o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Warunki pracy:
- planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- pełny wymiar czasu pracy,
- wysokość wynagrodzenia na oferowanym stanowisku jest określona w Zarządzeniu
nr 38/2023 Burmistrza Grodziska Mazowieckiego z dnia 15 lutego 2023 r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników jednostek i zakładów budżetowych gminy Grodzisk Mazowiecki, - usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy niedostosowany do osób niepełnosprawnych (schody, brak windy), praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, narażenie na stres, stanowisko wymagające kontaktowania się z pracownikami, instytucjami i placówkami, gotowość do wyjazdów służbowych.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Biurze Oświaty Gminy Grodzisk Mazowiecki,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie, w terminie
do dnia 17 marca 2023 r. godz. 15:00, osobiście w punkcie Informacji Urzędu (Sala Obsługi Mieszkańców) lub pocztą na adres:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
- T. Kościuszki 12 A
05-825 Grodzisk Mazowiecki
z dopiskiem: „Nabór na Dyrektora Biura Oświaty Gminy Grodzisk Mazowiecki”.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową liczyć się będzie data wpływu oferty
do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną w wyżej podanym terminie.
Oferty składane w formie elektronicznej nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Pracodawca dopuszcza możliwość dwuetapowej rekrutacji (egzamin testowy i/lub rozmowa kwalifikacyjna).
O terminie rekrutacji kandydaci, którzy spełnią wymagania określone w pkt I będą informowani telefonicznie lub mailowo.
Informacja o końcowym wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy (www.bip.grodzisk.pl) i Biura Oświaty (www.bip-oswiata.grodzisk.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego
w Grodzisku Mazowieckim przy ul. T. Kościuszki 12 A .
Informacji w sprawie naboru udziela Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim, tel. 22 463-46-07.
- Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt IV,
- zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.
- Klauzula Informacyjna zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego, ul. T. Kościuszki 12a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, e-mail: urzad@grodzisk.pl, tel. 22 755 55 34.
- W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych
oraz korzystania z praw związanych z ochroną danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: abi@grodzisk.pl,
22 755 55 34 wew. 236. - Dane osobowe będziemy przetwarzać w celu wypełnienia obowiązków prawnych
na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska pracy do Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na podstawie:
- Wyrażonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych.
- W związku z realizacją obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), podstawa szczególna – art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- W przypadku przetwarzania szczególnych kategorii danych (art. 9 ust. 2 lit. h RODO) przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego lub zgodnie z umową z pracownikiem służby zdrowia i z zastrzeżeniem warunków i zabezpieczeń, o których mowa w art. 9 ust. 3 RODO.
- Odbiorcą Państwa danych osobowych jest Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim oraz Biuro Oświaty Gminy Grodzisk Mazowiecki.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (nie dotyczy przypadków określonych w art. 17 ust. 3 RODO)
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Państwa dane nie będą przekazane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Dokumenty aplikacyjne:
- kandydata, który zostanie zatrudniony w wyniku naboru, zostaną dołączone
do jego akt osobowych, - kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej
i których dane zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie
z instrukcją kancelaryjną przez okres 5 lat licząc od końca roku, w którym trwała rekrutacja, - kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu rekrutacji, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji (ogłoszenia wyników na BIP). Po tym okresie dokumenty nie odebrane będą odsyłane.
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w trybie określonym w przepisach RODO oraz Ustawy o ochronie danych osobowych. Adres organu nadzorczego: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@uodo.gov.pl.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
- Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6, art. 14 – 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych i jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
BURMISTRZ
Grzegorz Benedykciński